onsdag 22 maj 2013


 Halloj!

Tänk att jag har vaknat upp och kikar in här ;) Ja, fast det är bara idag.

Idag blir det lite bilder från altanen/balkongen. Den är inget särskilt egentligen att visa, men nåt måste jag ju visa hihi. Möblerna är dåliga och dynerna är solblekta och fläckiga men men håll till godo.

 
 
Här uppe har jag mest blå blommor och marint tema. Dessutom har jag lite grönsaker som tomater, gräslök och kryddor. Allt för att slippa att mördarsniglarna ska äta upp alltihopa.

Här är det eftermiddag och kvällssol och är det riktigt skönt väder så är det riktigt skönt att sitta här långt in på natten. Det tar rätt lång tid tills myggen hittar dit då den ligger högt upp.  Det är även här vi har grillen och oftast sitter och äter middag om det inte är riktigt varmt för då går det inte att sitta där;)

Jag älskar utsikten som vi har härifrån! Visst det är varken sjö eller havsutsikt men nog så vackert.

 




Dock lite svårt att få till det vackra i bilderna :( 

Idag när jag gick min promenad med vovvarna så såg jag att syrenen hade börjat blomma, så vackert! Gud vad jag njuter av allt ute i naturen nu!

Kramar Susanne





12 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mysigt!
Ha en fin kväll!
Kram/Lena

Härliga Livet sa...

Så fint du har i ditt ute rum. Kul med marint, det har jag oxå haft men har tagit bort det nu. Smart med kryddorna så inte äckel djuren käkar upp det.
Den där utsikten hade jag inte tackat nej till. Gud så fint.
Ha ett fint veckoslut och en mysig helg.
Kram Pernilla

MINA TVÅ HEM sa...

Jag tycker det ser trevligt ut,fast du säger att det inte är något märkvärdigt.
Och utsikten den är vacker.Efter regnet som vi hade igår och som nog fortsätter idag, så det doftar sååå friskt efter regnet.
Ha en bra dag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Änglarum sa...

Hej!wov vilken utsikt!! allt behöver ju inte vara hav eller?? tror de som har det,faktiskt blir hemma blinda !! mysigt har du på din altan vännen ♥ kram Jessica

Stolpås Gård sa...

Oj vilket vackert läge på altanen, utsikten och temat. Förstår att ni sitter där långt in på nätterna och njuter :)
Ha ett fint veckoslut,
Sussi på Stolpås

Rosa i huset i vitt sa...

Jättehärlig utsikt tycker jag ..
ha en trevlig helg
kram Rosa

Sirpa sa...

Hej Susanne! Vilken härlig utsikt och altan du har! Där man skulle kunna sitta och spendera kvällar:)
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa♥

Anonym sa...

Tycker att det ser otroligt vackert ut!
Kram Birgitta

Källeboda lantliv sa...

Fint med marina stilen .. Man ska själv känna sig nöjd .. Ingen annan bestämmer hur vi ska ha det ..
Fin utsikt !
Kram jenette

blockethuset sa...

Vilken härlig utsikt! Behövs ju varken hav eller annat...
Kram till dig
Carina

Torpliv sa...

Vilken fantastisk utsikt ni har! Och så mysigt på altanen med det marina temat, fin idé med repet på kanten av hyllan.
Önskar dig en härlig helg!
Kram Petra

Anonym sa...

Ser så härligt och mysigt ut. Vilken fin utsikt, förstår att ni sitter där och njuter.
Naturen är underbar nu.
Ha en skön lördag
Kram
AC